Muzikus.cz homepage
přihlášení uživatele
PŘIHLÁŠENÍ UŽIVATELE JE ZRUŠENÉ
vyhledávaní

Klamy reklamy

3.7.2003 | Autor: Jindřich Göth | sekce: publicistika

Nemá cenu si nalhávat, že hudba není spotřební zboží. Je, a proklatě výhodným. Pomineme-li zástupy ziskuchtivých manažerů, plácajících další sezónní objev pro vřeštící mládež, zbude nám snad nejlukrativnější průmyslové odvětví. Reklama.

Už v prvním ročníku Obchodní akademie vám vtlučou do hlavy, že reklama musí být hloupá, stupidní a vlezlá. Pokud uráží vkus diváků, tím lépe. Je-li trochu oplzlá, ještě lépe. A doprovází-li ji odpovídající hudební složka, pokud možno neméně vlezlá, je definitivně vyhráno. Proč všechna ta nehezky znějící adjektiva v předchozích větách? Odpověď je prostá. Čím je reklama hloupější, tím je účinnější. Vkusnou a nápaditě natočenou reklamu zapomenete ve chvíli, kdy na vás z televizní obrazovky zaútočí dryjáčnický spot s vlezlou písničkou, kterou si budete chtě nechtě prozpěvovat po zbytek dne.

celý článek nejdete v červencovém Rock&Popu




Psáno pro: časopis Rock&Pop 2003/07

Online verze stránky: https://www.muzikus.cz/publicistika/Klamy-reklamy~03~cervenec~2003/

Komentáře

celkový počet: 1

pepe  odbor

     
 
 
&;

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.