The Police: Cerifialble / Live In The Buenos Aires (CD + DVD)

4.3.2009 | Autor: Ivan Ivanov

Polydor/Universal (CD 79:02 + DVD 109 min.)
Reunion této legendární kapely, který se protáhnul na dva roky, je již definitivní minulostí. Za tu dobu pánové Andy Summers, Stewart Copeland a Sting stihli několikrát objet svět, znovu se pohádat, nekomunikovat mezi sebou a nakonec si navzájem roztrhat občanky jako v roce 1985. Akorát nevím, zda je záznam tohoto koncertu pro takové fanoušky, co se chystali vyrazit někam za hranice Česka na The Police a nakonec nevyrazili, vynikající náplastí na zvědavost, nebo důvod rvát si vlasy, že tak neučinili. Ten koncert je totiž úchvatný a Stingovi a spol. to hrálo celou tu dobu tak neskutečně dobře, že mně osobně je z toho do breku. Je až neuvěřitelné, jak Sting a spol. dokázali zahrát na živo i mnohem složitější písničky ze svých pozdějších studiových desek bez pomoci samplů, přednatočených pasů či doprovodných hudebníků. Hodně skladeb je velmi účelným a elegantním způsobem přearanžováno, ale nakonec vše ku prospěchu věci a tak, aby jejich vnitřní krása vynikla ještě víc, než kdykoliv předtím. Celá kapela podává enrgický, soustředěný výkon a přitom působí uvolněně, Sting celou dobu komunikuje s obecenstvem velmi dobrou španelštinou a když přijde konec, tak poněkolikaté zkonstatujete, že The Police byli jednu z nejpozoruhodnějších kapel v historii populární hudby.

Online verze stránky: https://www.muzikus.cz/recenze/The-Police-Cerifialble-Live-In-The-Buenos-Aires-CD-DVD~04~brezen~2009/