Diddy Dirty Money: Last Train to Paris

21.4.2011 | Autor: Roman Jireš

Interscope Records/Universal (64:41)
Tradiční mraky hostů (Greace Jones, Usher, Justin Timberlake, Chris Brown, Notorious B.I.G. nebo Lil Wayne), pokus o efektní intro, osobní texty nešetřící vulgárními výrazy – prostě nahrávka formace Diddy Dirty Money je na svém debutovém albu věrná rapovým klišé. Trojice tvořená rapperem, producentem a hercem Seanem „Diddy“ Combsem, zpěvačkou, tanečnicí a textařkou Dawn Richards a zpěvačkou a textařkou Kalennou Harper tímhle těžko v roce 2011 někoho překvapí, ale o to jim snad ani nešlo.
Vedle kombinace rapu a taneční elektroniky na Last Train to Paris slyšíme hodně popíku (I Hate That You Love Me nebo Yesterday), i některé dobré nápady, které jsou však zbytečně natahované (Ass on the Floor). Škoda, že všechno nešlape tak jako nabušené Someone To Love Me, méně by v případě téhle desky bylo rozhodně více. Mezi ty podařenější kousky rozhodně patří nejúspěšnější z několika singlů z tohoto alba, částečně autobiografická Diddyho píseň Coming Home, na níž se podílela zpěvačka, textařka a hudební producentka Skylar Grey, která se mimo jiné může pochlubit spoluprací s Eminemem.
Zbytečně dlouhá nahrávka (nejde o počet písní, ale o to, že jsou místy zbytečně natahované) nabízí několik zajímavých pasáží, ale někde se v té snaze o dokonalou produkci ztratily emoce.

Zlatý hřeb: Someone To Love Me, Shades, Coming Home
Zní to jako: když rappeři udělají vše pro to, aby se dostali do mainstremových rádií