The Mordors Gang: Rockabilly radio hlásí weekend!!!

6.10.2011 | Autor: Petr Korál

AVIK (40:46)
Plzeňská trojice The Mordors Gang vyrukovala již s pátým albem (první tři ale vydala ještě pod původním názvem The Mordor’s Crazyhorses Gang a na minulém CD se psala The Mordor’s Gang – v mezičase se kamsi vypařil apostrof). A zůstává na něm vcelku očekávatelně věrná tomu, co umí nejlépe.
Což je, jak avizuje už samotný název novinky, především rockabilly. Nicméně „Mordoři“ (v dávnověku, ještě před první deskou, si říkali Mordorští jezdci) vedení zkušeným kytaristou a zde i zpěvákem Petrem Hrabákem (prošel např. skupinami Požár mlýna, Smíšené pocity nebo Carlos & His Howling Coyotes a hostoval u Green Monster) se nerozpakují lovit ani ve vedlejších stylových studánkách, ať už to je psychobilly, nebo punk’n’roll. I ve studiové podobě – mimochodem, nahrávka má záměrně takový krásně dřevní sound – disponuje jejich muzika záviděníhodnou energií, a nejenom jí.
K dobru přičtěte vesměs chytlavé melodie (přinejmenším každá druhá písnička tu je jasná hitůvka, ale vykládejte tohle dispečerům zdejšího rozhlasového prostoru...), stejně jako zábavu a humor v opravdu veselých českých textech a skutečnost, že Hrabák je kytarista s velice osobitým stylem hry. Bohužel coby vokalista je daleko méně výrazný, schází mu větší charisma i potřebný drajv.

Zlatý hřeb: Letlampolet, Na popel, Death Valley Halloween
Zní to jako: zábavný dřevní rockec

Online verze stránky: https://www.muzikus.cz/recenze/The-Mordors-Gang-Rockabilly-radio-hlasi-weekend~06~rijen~2011/