přihlášení uživatele
přihlásit trvale na tomto počítači
vyhledávaní
tagy

tag: ZÁKLADNÍ AKORDICKÝ TROJZVUK VE STYLU ERICA JOHNSONA

3.10.2018 Tak se tedy úspěšně dostáváme k poslední závěrečné lekci o doprovodné akordické hře ve stylu Erica Johnsona, významného a inspirujícího kytaristy…
30.9.2018 V minulém čísle jsme se věnovali obahacování akordů jejich přirozenými tenzemi pocházejícími zejména s jónského modu durové stupnice…
30.8.2018 Pro tento díl se budeme zabývat tenzemi, zejména těmi přirozenými (9, 11, 13) odvozenými z modů stupnice C dur, tak jak je Eric Johnson s oblibou hraje. Informace z předešlých dílů...
10.7.2018 Co vše ještě nevíme o jedinečnosti a použítí kvintakordů spolu s jejich obraty a barevnými tóny (tenzemi) v moderní harmonii a improvizaci, to nám Ericova hra prozradí a názorně...
11.6.2018 Předešlé dva díly jednoduše a prakticky shrnuly ukázky a tvary durového kvintakordu C dur společně s tvary mollového kvintakordu C moll. Eric Johnson přesune druhý hlas (velkou...
19.5.2018 Stejně jako v předchozím díle, i v tomto se bude zabývat akordickým doprovodem ve stylu kytaristy Erica Johnsona. Po obecném úvodu a seznámení se s durovým...
10.4.2018 Zisk pevného, ladícího, dynamicky vyrovnaného a taktéž déle znějícího tónu (větší sustain) byla a je ve vztahu ke kontrabasu snímanému...

1-7 (7)

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.