přihlášení uživatele
přihlásit trvale na tomto počítači
vyhledávaní
tagy

tag: SERI(ÁL)OVÁ MIDI KOMUNIKACE

15.2.2011 Dnešním dílem se se seriálem o MIDI rozloučíme. Myslím, že by tedy bylo vhodné shrnout vše na jednu hromadu a zrekapitulovat. Při práci s MIDI je potřeba myslet na dvě věci...
10.1.2011 Aftertouch (společná nebo individuální tlaková citlivost), dechový ovladač (breth controller: 2) a páskový ovladač (ribbon controller obvykle bývá přiřazen kontroléru 16 - general purpose 1) se vlastně chovají naprosto...
14.12.2010 V dnešním díle se podíváme na další dvojici MIDI kontrolérů. Pomocí této dvojice lze zapnout a nastavit glissando, tedy plynulé zvýšení/snížení tónu o určitý interval.
8.12.2010 V minulém díle jsme se věnovali neregistrovaným číslům parametrů (NRPN). Dnes se podíváme na obdobný případ - registrovaná čísla parametrů (RPN).
3.11.2010 Registrované a neregistrované parametry (RPN a NRPN) jsou speciální kontinuální MIDI kontroléry, které se zásadně vždy vysílají v páru (RPN MSB i LSB, kontroléry číslo 100 a 101 nebo NRPN MSB a LSB...
18.10.2010 Zvláštní systémová data (System Exclusive - SysEx) mají široké uplatnění. Slibuji, že v tomto díle se budeme na SysEx zprávy pro nějaký čas koukat naposledy, ale ukažme si ještě další možné využití těchto zpráv.
5.10.2010 V minulém dílu seriálu jsme si ukázali pár konkrétních statických nastavení typů efektů v režimu XG. Dnes pokročíme od statického nastavení ke kontinuální změně nějakého parametru efektů.
29.9.2010 V minulém dílu seriálu jsme nahlédli do úvodu práce se zvláštními systémovými daty (SysEx) v XG režimu. SysEx popisuji právě v XG režimu z toho důvodu, že nabízí nejvíce možností, a lze tedy dobře ukázat variabilitu a sílu SysEx událostí.
13.9.2010 V minulém díle seriálu jsem slíbil, že se dnes podíváme na práci se System Exclusive (SysEx) daty ve standardu XG. Nezbývá, než slib splnit, takže jde do tuhého. Určitě se u SysEx zastavíme na několik dílů.
7.9.2010 V režimu XG je již k dispozici dlouhá řada MIDI kontrolérů, kterými lze obohatit hudební produkci, a to v reálném čase a nebo pro vlastní úpravu zvuku. Samozřejmostí je plná zpětná kompatibilita...

1-10 (30) 

na začátek posounout vzad předešlé 1 2 3 další posounout vpřed na konec

 
 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.