přihlášení uživatele
přihlásit trvale na tomto počítači
vyhledávaní
tagy

tag: MAX FOR LIVE

07.10. Nejdříve tedy vstoupíme do oblasti live_set, protože chceme vědět něco o hodnotě parametru našeho projektu. Ano, stejná informace by se dala získat i ze sekce control_surfaces, ale sekce live_set...
07.09. Minule jsem slíbil, že se dnes podíváme na to, jak zjistit potřebnou cestu pro objekt [live.path], abychom mohli pozorovat hodnoty nějakého parametru live. Budeme k tomu potřebovat dokumentaci...
11.08. A jak opět říká dokumentace, objekt [live.path] „naviguje k objektům v aplikaci Live“. Do jediného vstupu objektu [live.path] tedy obvykle připojíme objekt [message], který právě tuto cestu obsahuje,...
28.07. Pokud chceme v Max vytvořit jakýkoliv objekt, který je specifický pro Live, začneme v názvu objektu psát právě live. Tedy obecně [live.xy], kde xy je už specifický objekt. Toto jsou specifické objekty...
01.07. Jak jsem již zmínil, všechny příklady jsou funkční. A dokonce lze i tyto patche Help otevřít a přidat do nich další objekty nebo monitory, pokud chceme něco na daném objektu vyzkoušet, jak přesně...
09.05. Ještě, než půjdeme dál, pojďme se podívat na to, jak se dá o jednotlivých objektech zjistit více. Jak je možné se s nimi sám seznamovat a dál se sám učit. Max (a Max for Live) má skvělým způsobem...
15.04. Proto připojíme pravý výstup objektu [unpack] do již připraveného objektu [outlet]. Výsledek tedy bude vypadat takto:
18.03. Uživatelská data - minule jsem ve svém patchi udělal drobnou, ale zásadní chybu. Pokud jste patch stáhli a otevřeli ve svém počítači, zobrazila se vám prázdná mapa po klinutí na objekt [dict], namísto...
09.02. Dict - dynamic hodnota - minule jsme vytvořili knihovnu dat v objektu [dict]. Pro připomenutí, knihovna vypadala následovně: { "transpozice": [4, 3, 3, 4, 3, 4, 3, 4, 4, 3, 3, 3] }. Následně jsme...
19.01. Dict
Dnes se podíváme pouze na jeden jediný objekt. Do souvislosti, tedy do nějakého patche, zasadíme tento objekt později.
Konkrétně se jedná o objekt [dict], celým názvem dictionary, tedy knihovna.

1-10 (22) 

na začátek posounout vzad předešlé 1 2 3 další posounout vpřed na konec

 
 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.