muzikus.cz na

facebook twitter
přihlášení uživatele
přihlásit trvale na tomto počítači
vyhledávaní
tagy

tag: KÝBLOVA BUBENICKÁ ŠKOLKA

23.7.2015 Převážíte často své bubny? A máte je dobře ochráněné? Obaly a pouzdra na bubny se vyrábějí v širokém kvalitativním a cenovém rozpětí a nejen začátečník tím může být zmaten. Tak se na to pojďme podívat.
13.6.2015 Ahoj, dnes bych vám rád ukázal několik alternativních způsobů hry na malý buben. Nejedná se o techniku ve smyslu prstů, zápěstí či dvojek, ale o způsoby, jak dosáhnout jiných zvuků než při standardním úderu.
10.6.2015 Ahoj, vítám vás u dalšího dílu Bubenické školky. Tentokrát bych chtěl trochu rozšířit vaše obzory a ukázat několik zdrojů informací, které můžou doplnit povinnou četbu Muzikusu.
2.5.2015 Bujení informační džungle, která nás obklopuje, se projevuje i v dostupnosti bubenických studijních materiálů a situace, kdy jich byl v Čechách nedostatek, je dávno za námi.
28.3.2015 Od učitelů, kolegů bubeníků nebo bubenických ikon slýcháváme, jak důležité je se při cvičení nahrávat a poslouchat se. A já můžu jen potvrdit, že nahrávání a následné poslouchání vlastního cvičení a hraní je sice někdy bolestné, nicméně pro bubenický pokrok zcela zásadní.
5.3.2015 Po technice přichází na řadu o stupeň složitější problém, a tím je koordinace. Hra na soupravu bicích nástrojů vyžaduje umění hrát každou končetinou něco jiného a během toho ještě poslouchat sebe i ostatní, přemýšlet, co a jak zahrát,...
6.2.2015 Po technice a koordinaci přichází na řadu nejzáhadnější ze svaté bubenické Trojice, duch Svatý neboli groove. Existuje nespočet definic termínu groove a naproti tomu málo metod, jak groove cvičit.
9.1.2015 Veškeré naše bubenické snažení, radosti a trápení můžeme pro účely analýzy a cvičení rozdělit na tři okruhy: technika, koordinace a groove. Při hraní s kapelou nebo nahrávkami by se pak tyto tři složky měly opět propojit do organického nedělitelného celku.
13.12.2014 Hrají vám bubny krásně i bez tlumení? Nechte je tak. Pokud ale bojujete s houkáním, boucháním, nelibozvučným přezníváním a podivnými rezonancemi, čtěte dál (řeč není o tlumení za účelem snížení hlasitosti, ale pouze zkrášlení zvuku soupravy).
7.11.2014 Uši jsou pro muzikanta základní pracovní a komunikační nástroj a jako o takové je třeba o ně pečovat a chránit je. Stejně jako například paličky totiž podléhají časem opotřebování a ztrácejí funkčnost a pro nás bubeníky, kteří cvičíme na dosti hlasitý nástroj, je tento problém obzvláště markantní.

51-60 (60) 

na začátek posounout vzad předešlé 1 2 3 4 5 6 další posounout vpřed na konec

 
 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.