muzikus.cz na

facebook twitter
přihlášení uživatele
přihlásit trvale na tomto počítači
vyhledávaní
tagy

tag: JAK VYBÍRAT…

27.10.2011 MIDI kontrolér pro použití na pódiu si muzikant kupuje v případě, kdy vlastní větší počet nástrojů, které chce ovládat z jednoho místa. Z toho vyplývají nejdůležitější potřeby a očekávání od řídicí klaviatury.
20.10.2011 V předminulém díle jsme vybírali univerzální nástroj pro použití na pódiu. V něm jsem rozdělil muzikanty do dvou skupin. Jedni hledají širokou zvukovou škálu a univerzálně použitelný nástroj...
28.9.2011 V následujících dvou dílech se podíváme na specifikace dvou skupin muzikantů, které jsem popsal v minulém díle. Na ty, kteří od zvuku na pódiu očekávají širokou zvukovou škálu...
19.8.2011 Před časem bylo tématem jednoho z dílů tohoto seriálu, jak vybírat první hardwarový syntezátor do studia a následně, jak vybírat další hardwarové syntezátory do studia.
16.6.2011 Stojan ve studiu může mít řadu různých podob. Ty záleží na tom, co od stojanu očekáváme. Existují různé typy stojanu, jako například „X“, dvojité „X“, „Z“, lavice nebo vícepatrové.
1.6.2011 MIDI kontrolér ve studiu by měl obvykle splňovat několik různých funkcí současně. Dnes už se nejedná pouze o řídicí klaviaturu, ale počítá se s řadou dalších parametrů, které budou přímo z MIDI kontroléru/řídicí klaviatury ovládány.
16.5.2011 Seriálem Jak vybírat... bych vám chtěl pomoci při výběru různých zařízení do kapely na živé hraní, ale i do studia, počínaje počítačem přes zvukové karty, DSP jednotky, mixážní pulty, softwarový sekvencer...
15.4.2011 Pokud již ve studiu je nějaký hardwarový (nebo i softwarový) syntezátor, záleží obvykle hodně právě na onom prvním syntezátoru, jaký bude syntezátor další.

11-18 (18) 

na začátek posounout vzad předešlé 1 2 další posounout vpřed na konec

 
 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.