přihlášení uživatele
přihlásit trvale na tomto počítači
vyhledávaní
tagy

tag: GALERIE NEJTYPIČTĚJŠÍCH OVLADAČŮ EFEKTŮ

20.4.2012 Dnešní část Galerie je zvláštní hned ze dvou příčin. Za prvé tímto dílem končí Nejtypičtější ovladače efektů a Galerie jako taková bude pokračovat - no, nechte se překvapit.
13.3.2012 Tento efekt můžeme přiřadit do rodiny těch krabic, které upravují průběh signálu vzhledem k jeho úrovni, hlasitosti, v podstatě i komprese jako takové. Nejjednodušeji lze tento efekt charakterizovat tak, že limitéry dokážou omezit námi nastavené dynamické špičky...
23.2.2012 Harmonizér je ve své podstatě typ efektu, který bývá často dáván do souvislosti s pitch shifterem. Základní funkce pitch shifteru je snížení či zvýšení hraného tónu o předem nastavený či pedálem přímo ovládaný interval.
4.1.2012 Ať už použijeme jakýkoli vžitý název spjatý se slovem noise, jako je suppressor, gate, reduction, reducer či třeba decimator, prostě a jednoduše šumová brána je velmi praktická záležitost.
1.1.2012 Nejjednodušší definice tohoto velmi osobitého efektu je zvýšení či snížení hraného tónu o předem nastavený či přímo pedálem ovládaný interval. Takže se jedná o něco jiného, než jsou oktávery (což bývá občas chybně spojováno do jedné kategorie).
7.12.2011 Jakkoli jsme uvedli na začátku této řady, že se budeme zabývat ovládacími prvky zařízení, které v sobě sdružují pouze jediný efekt, existují výjimky. Tou je právě seskupení dvou efektů - kompresoru a sustaineru.
27.10.2011 Ač se to nezdá, zapojení tohoto efektu do celkového zvukového řetězce kytaristy jako samostatné krabičky je poměrně často diskutováno. Na rozdíl od „všeobecných“ typů efektů, jako jsou kupříkladu chorus, delay či reverb...
4.10.2011 Ocitli jsme se dnes u efektu, jehož jednoznačné vymezení bývá kupodivu někdy problém. Často totiž bývá zaměňován či spojován s dalším efektem - vibratem. Řada výrobců aparátů uvádí vibrato jako součást nabídky jednotlivých modelů...
17.8.2011 U tohoto jednoho ze tří hlavních modulačních efektů jde v podstatě o frekvenční záležitost, kdy se míchá přirozený tón s rozfázovaným signálem určitého průběhu tak, že se výsledné vlny přelévají přes sebe.

1-9 (9)

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.