Ostře sledované songy: Moses Luster and the Hollywood Lights - I'm The Lion

Johnny Cash a Charles Bukowski měli dítě. K prvním narozeninám mu darovali klávesy z výprodeje, k těm druhým krabičku cigaret. Třetí narozeniny už slavil chlapec sám, když jej zapomněli pod kulečníkovým stolem v kasinu uprostřed Las Vegas. I takto by se dal vyprávět příběh fiktivní postavy Mosese Lustera, hudebníka jehož diskografie zatím čítá „pouze“ tři alba, ale jehož život by vydal na dvacet.

Jeho noirové americké písničkářství a příběhy, jež prostřednictvím něj sdílí, mají často blízko ke kýčovitosti, ale na rozdíl od mnoha jiných jí nakonec vždy unikne a místo pádu do jámy trapnosti, kde spousta podobně založených končí, šplhá k těm, z jejichž kořenů čerpá. Nick Cave, Tom Waits. „Hmm.“, zamručí Moses a upije ze sklenice bourbonu. Jestli mu tahle jména vůbec něco říkají, nemají pro něj váhu. Prostě dělá to jediné, co umí, protože po těch letech v Renu ví, že nic jako uznání stejně neexistuje.

V tomto díle OSS naleznete první skladbu z debutu I’m The Lion (intro nepočítaje). Od počátku zřejmý klid před bouří a bublající synťáky umocňuje Lusterovo téměř ledabylé, depresivní sdělení o tom, že tvůj úsvit (drahá) je ten tam. Moses na sebe v písni bere mnoho podob, ale sdělení je víc než jasné. On je tady lvem z názvu desky a ty (lásko) jeho ovcí, protože „no matter who comes after he will always be your man.“  

vychází za podpory
EEA and Norway grants
Ministerstvo kultury ČR
Nadace Český hudební fond
NADACE ŽIVOT UMĚLCE

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.