přihlášení uživatele
přihlásit trvale na tomto počítači
vyhledávaní
workshopy
10.1.2016 Naše pátrání po stupních durové stupnice nás tentokrát zavede na její pátý stupeň, kde leží modus, který se nazývá mixolydický. Prozradíme si něco o jeho vztahu k blues a moderní muzice a také jak s ním naložit v doprovodech a sólové improvizaci.
2.1.2016 V jedenáctém díle jsme si ukázali praktické použití dórského modu a přesvědčili se, že pod zdánlivě archaickými názvy církevních modů se skrývá tónový materiál běžně používaný v moderní muzice. Dnes budeme tedy v tomto duchu pokračovat a posvítíme si na další z těchto modů.
30.12.2015 Často se píše, že konkrétní sekvencery dokážou kvantizovat MIDI, ale k čemu vůbec taková vlastnost slouží? Jak nám může v práci pomoci? Na to se budu snažit odpovědět v následujících řádcích.
29.12.2015 Hola, kolegové kytaristé, dnes tady máme poslední a závěrečný díl našeho seriálů o akordech. Věřím, že alespoň některé s vás jsem něčemu přiučil či něčím inspiroval. Tento závěrečný díl bych rád věnoval takovému stručnému shrnutím všech důležitých témat, která jsme zde rozebírali.
28.12.2015 Když už řešíme mikrofonní kabely, nemůžu se v tomto bodě z profesního hlediska nepozastavit několika slovy u jejich výroby, čili pájení a následné funkční kontroly.
25.12.2015 V tomto díle bych vám rád nabídl několik dvouručních technických cvičení, která zároveň mohou znít velmi efektně, pokud je zakomponujete do svých klávesových sól. Cvičení jsou uvedena v jedné tónině, zkuste si je ale procvičit ve všech dvanácti.
16.12.2015 V jednom z předchozích dílů našeho seriálu jsme se na určitý způsob triggerování bicích zaměřili. Jednalo se vlastně o spouštění samplů bicích zvuků, přičemž tyto samply (respektive řídící MIDI události) byly spouštěny úderem do akustických bicích.
14.12.2015 Milí přátelé, dostali jsme se k dvanáctému dílu našeho workshopu, kterým ho uzavíráme. Jednotlivé díly nabídly témata, která jsou prospěšná pro mírně pokročilého klavíristu či klávesáka.
11.12.2015 Než přejdeme k dalším komponentům v signálové cestě směrem od zdroje zvuku (konektory a kabel), zastavme se v tomto bodě, dalo by se říct u doplňkových záležitostí, které mají ovšem svoji jakousi zvláštní důležitost a zaslouží si alespoň pár slovy se o nich zmínit.
8.12.2015 U moderního klávesisty už nestačí být jen skvělý pianista nebo varhaník. Novodobý hráč na klávesy musí plnit mnoho dalších zvukových rolí. V tomto díle se budeme zabývat tím, jak vybudovat celou skladbu pomocí zajímavých klávesových zvuků.

71-80 (712) 

na začátek posounout vzad předešlé 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 další posounout vpřed na konec

 
 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.