přihlášení uživatele
přihlásit trvale na tomto počítači
vyhledávaní
workshopy
13.4.2016 Zdravím u dalšího dílu našeho malého workshopu. Pojďme se hned vrhnout do dnešního tématu. Tím je způsob hraní jedné z asi nejpoužívanějších stupnic, a to tzv. pentatonické stupnice.
7.4.2016 Z jednotlivých kanálů je možné posílat požadovanou úroveň signálu do společného pomocného výstupu (send, FX, aux...). Ten bývá většinou v konfiguraci mono. Sem připojíme vstup efektové jednotky.
1.4.2016 Správné uložení souboru, případně jeho zazálohování a nebo dokonce transfer, na jiný počítač (byť se stejným DAW) může být bohžel někdy docela věda. A tato věda často začíná už samotným vytvořením nového projektu.
28.3.2016 V tomto dílu bych rád pokračoval ve svém pojednání o legendární „Leslie bedně“. Minulý měsíc jsme se zabývali jednotlivými komponenty zesilovače. Tentokrát se zaměříme na techniku nahrávání a několik triků. Než se do toho pustíme, doporučuji zhlédnout následující videoklip.
24.3.2016 Dá se říci, že vše kolem mikrofonů a věcí kolem nich jsme tak nějak plus mínus zvládli, budeme tedy pokračovat v signálové cestě dále. Na programu je tedy stage box (v kapelách nazývaný různými zvířecími druhy jako pes, kočka, žába a já nevím, čím ještě :-)) a následně multipárový kabel k mixážnímu pultu - tzv. „párák“.
22.3.2016 Pokud jsem ve čtrnáctém dílu vzal trochu zkrátka kytaristy, protože jeho náplň se nesla spíše v obecném duchu a nebyla šita na míru pouze kytarovému hmatníku, ale i libovolným dalším nástrojům, dnes se to pokusím napravit.
15.3.2016 Zdravím u dalšího dílu kytarových inspirací. Dneska se naučíme, nebo pro někoho jen připomeneme, voicinig jednoho z nejpoužívanější akordů, a to dominantního septakordu, nebo chcete-li, durové sedmičky - X7.
9.3.2016 V povídání o efektech se v tomto článku nebudeme zabývat konkrétními efekty, to můžeme třeba příště, ale probereme z určitého pohledu mnohem základnější problematiku, a to, jak efekty použít vzhledem k jejich zařazení do signálové cesty.
5.3.2016 Minule jsme další součást signálového řetězce zakončili opět takovou úvahou o poctivosti tohoto řemesla, či potažmo „řemeslnících“, nyní se zase v putování signálu posouváme dále, a sice ke koncovým zesilovačům, ať již samostatně si stojícím a pracujícím, nebo ukrývajícím se v útrobách aktivních reproboxů.
23.2.2016 Don Leslie si své první varhany Hammond koupil v době, kdy pracoval jako servisní technik radio-elektroniky v obchodním domě Barker Brothers v Los Angeles. Když si je dovezl domů, byl zvukem poněkud zklamaný.

71-80 (731) 

na začátek posounout vzad předešlé 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 další posounout vpřed na konec

 
 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.