přihlášení uživatele
přihlásit trvale na tomto počítači
vyhledávaní
workshopy
15.2.2016 Poměrně často se stává, že pro určitý typ práce používáme stejný a nebo přinejmenším alespoň podobný výchozí stav. Do tohoto výchozího stavu se musíme nějak dostat a samozřejmě je neefektivní vytvářet tento výchozí stav vždy znovu od začátku, od prázdného projektu.
10.2.2016 Jelikož jsme se v předchozích dílech zabývali jednotlivými církevními mody a prozradili si něco o charakteru těch nejdůležitějších, tentokrát nás čeká pár příkladů pro porovnání funkční harmonie v přirozené dur a moll s modální harmonií.
8.2.2016 Hola, všichni kytaristé a kytaristky, vítám vás u druhého dílu našeho workshopu Kytarové inspirace. V minulém díle jsme si trochu uvolnili a rozhýbali pravačku, a tak mi přišlo škoda v tom ještě dnes nepokračovat.
30.1.2016 Když už jsme se v problematice vedení signálu pozastavili obecně i konkrétněji u mikrofonního kabelu, nelze na tomto místě nezmínit něco, čeho při naší práci neustále a bohatě využíváme a co nám velmi ulehčuje náš mnohdy trpký zvukařský život - a to je symetrické vedení signálu, v zahraniční terminologii je užíván výraz balanced - symetrický a unbalanced - nesymetrický.
23.1.2016 V minulém díle seriálu jsme načali teorii o tom, jak propouštět zvukový signál skrz bránu, která je řízená z MIDI. Jak to v praxi funguje?
Nejdříve musíme v dané zvukové stopě (v našem příkladě base) požadovaný plug-in vložit mezi efekty Insert.
21.1.2016 V tomto díle bych se rád zaměřil na několik velmi významných klávesistů, kteří se velkou měrou podíleli na vývoji techniky hry na rockové klávesy. Tito pánové v podstatě napsali učebnici toho, co hrát, a přenesli hru na klávesové nástroje do popředí.
18.1.2016 Tématem tohoto článku je automatizace mixu v softwarových digitálních audio pracovních stanicích (DAW). Obecně to může být Cubase, Pro Tools, Sonar, Studio One, Logic a další.
12.1.2016 Hola všichni kytaristé a kytaristky. Spolu s redakcí Muzikusu jsem pro vás připravil nový kytarový workshop, kde si budeme ukazovat použití všeho, co jste se dozvěděli o hudební teorii, v praxi. Jednotlivé díly nebudou tentokráte na sebe nijak navazovat, ale bude se vždy jednat pouze o jedno krátké, někdy lehčí, někdy složitější, téma, které si zde nastíníme.
10.1.2016 Naše pátrání po stupních durové stupnice nás tentokrát zavede na její pátý stupeň, kde leží modus, který se nazývá mixolydický. Prozradíme si něco o jeho vztahu k blues a moderní muzice a také jak s ním naložit v doprovodech a sólové improvizaci.
2.1.2016 V jedenáctém díle jsme si ukázali praktické použití dórského modu a přesvědčili se, že pod zdánlivě archaickými názvy církevních modů se skrývá tónový materiál běžně používaný v moderní muzice. Dnes budeme tedy v tomto duchu pokračovat a posvítíme si na další z těchto modů.

71-80 (720) 

na začátek posounout vzad předešlé 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 další posounout vpřed na konec

 
 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.