přihlášení uživatele
přihlásit trvale na tomto počítači
vyhledávaní
workshopy
30.5.2017 V posledních několika dílech jsme se věnovali tomu, jak v DAW automaticky měnit různé parametry zvuku/efektů. Nyní se podíváme na harmonizaci, což je vlastně automatizované přehrávání dalších (doprovodných) hlasů pro melodii.
25.5.2017 Co se týče nejběžnějších poloh mikrofonu ozvučujícího velký buben, tak se dnes můžeme setkat v podstatě se dvěma základními variantami. Jedna je umístění mikrofonu zcela uvnitř bubnu, kdy se rameno stojanu prostrčí otvorem v rezonanční bláně hlouběji dovnitř bubnu...
18.5.2017 Hola, minule jsme si ukázali jednu z možností použití tzv. devítek v bluesovém doprovodu. Dneska bych u tohoto tématu s dovolením ještě zůstal. Podíváme se na další možnosti, jak si jednoduše a efektivně zase o něco více obarvit doprovod tak, aby nám zněl zase o něco zajímavěji, a můžeme říci, že i stylověji.
3.5.2017 Stejně jako v minulých dílech týkajících se velkého bubnu, kdy jsme zmínili několik běžných typů mikrofonů, si i teď některé častěji používané modely, kterými bývá ozvučen a snímán malý buben, připomeneme.
30.4.2017 Greetings, readers! I wanted to talk about looping this month as it pertains to live performance situations. As modern keyboardists, I think it’s very important to bring a lot of sonic options to the table. This is why I like to have a few tricks up my sleeve.
20.4.2017 V dnešním díle nás čeká pokračování týkající se tématu zvučení velkého (basového) bubnu - „kopáku“. Jen chci na úvod ještě drobně zareagovat na pár připomínek, které se ke mně dostaly. Vztahovaly se ke mnou uváděným typům mikrofonů pro ozvučení basového bubnu.
17.4.2017 Hi readers. Welcome back! This month I wanted to speak about alternate controllers and control surfaces. These days there are so many options for keyboardists looking to augment their sound and add a little expression to their rigs.
12.4.2017 Jak už je zřejmé z minulých dílů tohoto seriálu, ve kterých jsme se věnovali automatizaci, právě automatizace je velmi individuální úkol. Jedná se vlastně o určité umělecké vyjádření. Někteří pro zápis automatizace preferují hardware, protože je to pro ně rychlejší, jiní proto, že mají „analogovější“, reálnější pocit.
11.4.2017 Hola, v dnešním díle se necháme inspirovat převážně bluesovými nebo jazzovými kytaristy. Ukážeme si, jak jednoduše, ale zato velmi efektně zase trochu obohatit náš akordový slovník, a malinko tak zpestřit naši doprovodnou hru.
6.4.2017 Hi, Everyone! Welcome to our last installment of our three part in depth look at analog synthesis. In part one we spoke a little bit about classic analog synths and I explained the different types of waveforms. In part 2, last month, we discussed all the different types of filters.

61-70 (789) 

na začátek posounout vzad předešlé 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 další posounout vpřed na konec

 
 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.