přihlášení uživatele
přihlásit trvale na tomto počítači
vyhledávaní
workshopy
03.01. Hola, kytaristé a kytaristky, rád bych se s vámi tímto posledním třiatřicátým dílem rozloučil. Doufám (a věřím), že jsem vás alespoň trochu něčím zajímavým inspiroval...
28.12.2017 DAW
Dnes konečně přijde kouzelník a vysvětlíme si, jak to dopadne, když vyexportujeme jeden projekt dvakrát. Zní opravdu vždy přesně stejně?
V minulých dílech jsme vyexportovali výsledný smíchaný...
17.12.2017 Pokud navážeme na minulý díl, kde jsme se zabývali korekčním nastavením šavle (šavlí) malého bubnu, tak zejména u pásma vyšších středů a výšek bychom měli být při jejich přidávání opatrní, neboť si tímto ostřením zvuku zpravidla nechtěně přidáváme možný a již dříve několikrát zmíněný přeslech - zejména tedy z hi-haty.
11.12.2017 Hola, kytaristé a kytaristky. Původně jsem pro dnešní díl hledal nějaké téma typu použití mimotonálních dominant a jejich tritonové substituce apod., ale nakonec to dopadlo jinak. Jeden s mých...
5.12.2017 Welcome readers! This month I wanted to talk about playing guitar-like solos on keyboard. One of the early pioneers of this style of playing was Prague’s own, Jan Hammer. Hammer was performing...
28.11.2017 Greetings, readers! This month, I wanted to talk a little about a very useful recording technique; compression. It’s very common that audio tracks will have a great difference in the loudest and softest audio events.
25.11.2017 V minulém díle jsme se podívali na základní scénář použití funkce Solo. Dnes se podíváme, co se stane, když na některých kanálech aplikujeme Solo a na některých Mute.
22.11.2017 Problematice týkající se akustického odstínění bicích pomocí minule zmíněné skládací stěny z plexiskla se ještě budeme samostatně věnovat, protože ona samotná je, jak jsem zjistil, předmětem poměrně mnoha diskuzí na nejrůznějších internetových portálech a těžko bychom toto téma adekvátně vyřešili na pár řádcích.
12.11.2017 Welcome Readers! I hope you enjoyed last months article on early electronic instruments. This month I wanted to continue on a topic we started two months ago, sight reading.
11.11.2017 Hola, kolegové a kolegyně. Dnes se potřetí podíváme na možnosti využití krásné melodické mollové stupnice. V minulém díle jsme se nechali inspirovat IV. modem, tzv. lydicko-mixolydickou stupnicí, který se, jak jsme si říkali, používá především na dominantní septakordy.

41-50 (801) 

na začátek posounout vzad předešlé 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 další posounout vpřed na konec

 
 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.