přihlášení uživatele
přihlásit trvale na tomto počítači
vyhledávaní
workshopy
11.10.2016 V minulých dílech našeho podseriálu jsme se podívali na směrování signálu dovnitř Cubace a ven z Cubase. Pojďme se podívat na zapojení externích (hardwarových) efektových procesorů a hardwarových tónových generátorů (syntezátorů).
7.10.2016 Hola, kolegové. Určitě se vám tu a tu stává, že hrajete například standardy pouze v duu, řekněme se zpěvačkou či nějakým dechovým nástrojem. Jelikož nemáte basu, ale chcete, aby vám doprovody zněly plně a zajímavě, musíte si nějak pomoct sami.
2.10.2016 In my opinion, Konvergencie is best album of CM. Four sides of this double album are four sides of the same coin. These were the roads that we wanted to make as CM. It is a variant album with child choir, transformation of classic patterns, songs and also electronic improvisation music.
28.9.2016 V dnešním dílu si tedy zkusíme tak nějak celkově „zráchnout“ výhody a zároveň nevýhody digitálního (a tím vlastně i analogového) pultu. Téma „mozku“ zvukové aparatury již sice brzy opustíme, ovšem pouze coby článku signálového řetězce,...
12.9.2016 V současnosti se v našem „podseriálu“ zabýváme směrováním signálu, tedy routingem. Nejdříve jsme začali směrováním signálu uvnitř samotného DAW, tedy kanály Group, FX a Send, později jsme se podívali na Side-Chain, tedy řízení signálu v jedné stopě signálem ze stopy jiné.
8.9.2016 This month I thought it would be a great idea to bring it back down to earth! In the last few months I’ve spoken about a variety of topics from esoteric Eastern philosophies to the idiosyncrasies of the Fender Rhodes.
5.9.2016 Hola, kolegové. Minule jsme si ukázali jednu ze zajímavých sazeb na dominantní jádro v moll. Tedy spoj Xm7/5b-X7alt-Xm7 (Xmmaj7). Pro dnešek bych ještě v tomto duchu pokračoval.
31.8.2016 Navážeme na naše povídání z minula o charakteristice digitálního pultu. Stránkování mezi vrstvami je jedna z věcí, která je u této platformy skutečně nová, na analogu bylo dříve prostě nemyslitelné, aby stejný fader, např. č. 1, ovládal jednou hlasitost kopáku, podruhé kytary a potřetí zpěvu.
29.8.2016 V minulých dílech jsme se podívali nejdříve na automatizaci obecně a pak na různé specifické režimy zápisu automatizace, které se hodí zejména při zápisu z hardwarových ovladačů, ale dají se použít i při...
27.8.2016  Differences and Similarities in Playing Keyboards versus Real PianoThis month I wanted to speak about the differences between the action of the acoustic piano vs the lighter plastic keys of an organ or synth.

101-110 (794) 

na začátek posounout vzad předešlé 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 další posounout vpřed na konec

 
 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.