přihlášení uživatele
přihlásit trvale na tomto počítači
vyhledávaní
workshopy
24.3.2016 Dá se říci, že vše kolem mikrofonů a věcí kolem nich jsme tak nějak plus mínus zvládli, budeme tedy pokračovat v signálové cestě dále. Na programu je tedy stage box (v kapelách nazývaný různými zvířecími druhy jako pes, kočka, žába a já nevím, čím ještě :-)) a následně multipárový kabel k mixážnímu pultu - tzv. „párák“.
22.3.2016 Pokud jsem ve čtrnáctém dílu vzal trochu zkrátka kytaristy, protože jeho náplň se nesla spíše v obecném duchu a nebyla šita na míru pouze kytarovému hmatníku, ale i libovolným dalším nástrojům, dnes se to pokusím napravit.
15.3.2016 Zdravím u dalšího dílu kytarových inspirací. Dneska se naučíme, nebo pro někoho jen připomeneme, voicinig jednoho z nejpoužívanější akordů, a to dominantního septakordu, nebo chcete-li, durové sedmičky - X7.
9.3.2016 V povídání o efektech se v tomto článku nebudeme zabývat konkrétními efekty, to můžeme třeba příště, ale probereme z určitého pohledu mnohem základnější problematiku, a to, jak efekty použít vzhledem k jejich zařazení do signálové cesty.
5.3.2016 Minule jsme další součást signálového řetězce zakončili opět takovou úvahou o poctivosti tohoto řemesla, či potažmo „řemeslnících“, nyní se zase v putování signálu posouváme dále, a sice ke koncovým zesilovačům, ať již samostatně si stojícím a pracujícím, nebo ukrývajícím se v útrobách aktivních reproboxů.
23.2.2016 Don Leslie si své první varhany Hammond koupil v době, kdy pracoval jako servisní technik radio-elektroniky v obchodním domě Barker Brothers v Los Angeles. Když si je dovezl domů, byl zvukem poněkud zklamaný.
19.2.2016 Další z věcí, kterou není možno nezmínit v souvislosti s vedením mikrofonního signálu kabelem, je fantomové napájení kondenzátorových mikrofonů (a dalších zařízení). Pro správnou funkčnost celého systému je třeba mít mikrofon zapojen symetricky - tzn. třížilově.
15.2.2016 Poměrně často se stává, že pro určitý typ práce používáme stejný a nebo přinejmenším alespoň podobný výchozí stav. Do tohoto výchozího stavu se musíme nějak dostat a samozřejmě je neefektivní vytvářet tento výchozí stav vždy znovu od začátku, od prázdného projektu.
10.2.2016 Jelikož jsme se v předchozích dílech zabývali jednotlivými církevními mody a prozradili si něco o charakteru těch nejdůležitějších, tentokrát nás čeká pár příkladů pro porovnání funkční harmonie v přirozené dur a moll s modální harmonií.
8.2.2016 Hola, všichni kytaristé a kytaristky, vítám vás u druhého dílu našeho workshopu Kytarové inspirace. V minulém díle jsme si trochu uvolnili a rozhýbali pravačku, a tak mi přišlo škoda v tom ještě dnes nepokračovat.

91-100 (747) 

na začátek posounout vzad předešlé 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 další posounout vpřed na konec

 
 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.