přihlášení uživatele
přihlásit trvale na tomto počítači
vyhledávaní
workshopy
18.5.2016 Po obecnějším úvodu nás čeká další pokračování v oblasti mixážních pultů, které jsem v minulém dílu nazval srdcem celého zvukového systému. Možná by ale byl přesnější a výstižnější termín mozek celého systému.
13.5.2016 Možná to sami dobře znáte. Pracujete v Cubase, ale ve studiu, kde si chcete nechat udělat finální míchačku, mají Pro Tools. Nebo pracujete v Ableton Live, ale ve studiu mají Cubase. Co teď? Přece si nebudete vybírat studio podle toho, jaký software používají.
12.5.2016 Hola, kytaristé, venku je asi osmatřicet, mozek nejede, takže hledat inspiraci pro tento díl není úplně snadné. :-) Jediné, na co se dá v tomto parnu myslet, je moře, piña colada a pohodová brazilská houpavá hudba. Jasně, a máme to, bossa nova!
4.5.2016 Ve směru logického toku signálu se dostáváme konečně k zařízení, které by se dalo nazvat srdcem celého zvukového systému, a to je mixážní pult. Jelikož se jedná o problematiku lehce složitější a náročnější, pravděpodobně se u ní zdržíme víc než jeden díl.
30.4.2016 V několika následujících dílech tohoto seriálu se budeme věnovat tématu směrování signálu (anglický název routing), což je obecně pro práci se zvukem tématem poměrně zásadním.
22.4.2016 Ne, to není omyl. Nový díl seriálu jsme neponechali v angličtině omylem. Došlo nám ale, že máme jedinečnou příležitost naplnit jednu z hlavních rolí Muzikusu - roli vzdělávací. Ne, naší ambicí není naučit vás anglicky. Od toho jsou kurzy, učebnice a slovníky.
13.4.2016 Zdravím u dalšího dílu našeho malého workshopu. Pojďme se hned vrhnout do dnešního tématu. Tím je způsob hraní jedné z asi nejpoužívanějších stupnic, a to tzv. pentatonické stupnice.
7.4.2016 Z jednotlivých kanálů je možné posílat požadovanou úroveň signálu do společného pomocného výstupu (send, FX, aux...). Ten bývá většinou v konfiguraci mono. Sem připojíme vstup efektové jednotky.
1.4.2016 Správné uložení souboru, případně jeho zazálohování a nebo dokonce transfer, na jiný počítač (byť se stejným DAW) může být bohžel někdy docela věda. A tato věda často začíná už samotným vytvořením nového projektu.
28.3.2016 V tomto dílu bych rád pokračoval ve svém pojednání o legendární „Leslie bedně“. Minulý měsíc jsme se zabývali jednotlivými komponenty zesilovače. Tentokrát se zaměříme na techniku nahrávání a několik triků. Než se do toho pustíme, doporučuji zhlédnout následující videoklip.

81-90 (747) 

na začátek posounout vzad předešlé 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 další posounout vpřed na konec

 
 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.