přihlášení uživatele
přihlásit trvale na tomto počítači
vyhledávaní
workshopy
28.9.2016 V dnešním dílu si tedy zkusíme tak nějak celkově „zráchnout“ výhody a zároveň nevýhody digitálního (a tím vlastně i analogového) pultu. Téma „mozku“ zvukové aparatury již sice brzy opustíme, ovšem pouze coby článku signálového řetězce,...
12.9.2016 V současnosti se v našem „podseriálu“ zabýváme směrováním signálu, tedy routingem. Nejdříve jsme začali směrováním signálu uvnitř samotného DAW, tedy kanály Group, FX a Send, později jsme se podívali na Side-Chain, tedy řízení signálu v jedné stopě signálem ze stopy jiné.
8.9.2016 This month I thought it would be a great idea to bring it back down to earth! In the last few months I’ve spoken about a variety of topics from esoteric Eastern philosophies to the idiosyncrasies of the Fender Rhodes.
5.9.2016 Hola, kolegové. Minule jsme si ukázali jednu ze zajímavých sazeb na dominantní jádro v moll. Tedy spoj Xm7/5b-X7alt-Xm7 (Xmmaj7). Pro dnešek bych ještě v tomto duchu pokračoval.
31.8.2016 Navážeme na naše povídání z minula o charakteristice digitálního pultu. Stránkování mezi vrstvami je jedna z věcí, která je u této platformy skutečně nová, na analogu bylo dříve prostě nemyslitelné, aby stejný fader, např. č. 1, ovládal jednou hlasitost kopáku, podruhé kytary a potřetí zpěvu.
29.8.2016 V minulých dílech jsme se podívali nejdříve na automatizaci obecně a pak na různé specifické režimy zápisu automatizace, které se hodí zejména při zápisu z hardwarových ovladačů, ale dají se použít i při...
27.8.2016  Differences and Similarities in Playing Keyboards versus Real PianoThis month I wanted to speak about the differences between the action of the acoustic piano vs the lighter plastic keys of an organ or synth.
8.8.2016 Hola, kytaristé. Nedávno jsem při poslechu jedné latinskoamerické zpěvačky, kde hrál skvělý kytarista (bohužel jsem nezjistil jeho jméno) narazil na pro mne ne příliš známý, ale zato skvěle znějící způsob, jak zahrát jeden z nejpoužívanějších akordových spojů, a to II-V-I v moll.
6.8.2016 Dnes se tedy konečně dostáváme k druhé ze dvou základních platforem - totiž k digitálnímu mixážnímu pultu. Co se týče live akcí a jejich ozvučování, digitální pulty v dnešní době jednoznačně převládají a analogové modely postupně mizí i z malých akcí a naopak se objevují v inzercích za v minulosti nebývale nízké ceny.
3.8.2016 Dosud jsme se v našem seriálu o směrování signálu v DAW bavili pouze o směrování signálu uvnitř projektu a DAW. Poměrně velkou kapitolou je ale téma, jak signál do Cubase dostat zvenku a také jak signál nasměrovat ven z Cubase v různých případech, na které ve studiu natrefíme, počínaje nahráváním.

51-60 (741) 

na začátek posounout vzad předešlé 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 další posounout vpřed na konec

 
 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.