přihlášení uživatele
přihlásit trvale na tomto počítači
vyhledávaní
workshopy
9.3.2016 V povídání o efektech se v tomto článku nebudeme zabývat konkrétními efekty, to můžeme třeba příště, ale probereme z určitého pohledu mnohem základnější problematiku, a to, jak efekty použít vzhledem k jejich zařazení do signálové cesty.
5.3.2016 Minule jsme další součást signálového řetězce zakončili opět takovou úvahou o poctivosti tohoto řemesla, či potažmo „řemeslnících“, nyní se zase v putování signálu posouváme dále, a sice ke koncovým zesilovačům, ať již samostatně si stojícím a pracujícím, nebo ukrývajícím se v útrobách aktivních reproboxů.
23.2.2016 Don Leslie si své první varhany Hammond koupil v době, kdy pracoval jako servisní technik radio-elektroniky v obchodním domě Barker Brothers v Los Angeles. Když si je dovezl domů, byl zvukem poněkud zklamaný.
19.2.2016 Další z věcí, kterou není možno nezmínit v souvislosti s vedením mikrofonního signálu kabelem, je fantomové napájení kondenzátorových mikrofonů (a dalších zařízení). Pro správnou funkčnost celého systému je třeba mít mikrofon zapojen symetricky - tzn. třížilově.
15.2.2016 Poměrně často se stává, že pro určitý typ práce používáme stejný a nebo přinejmenším alespoň podobný výchozí stav. Do tohoto výchozího stavu se musíme nějak dostat a samozřejmě je neefektivní vytvářet tento výchozí stav vždy znovu od začátku, od prázdného projektu.
10.2.2016 Jelikož jsme se v předchozích dílech zabývali jednotlivými církevními mody a prozradili si něco o charakteru těch nejdůležitějších, tentokrát nás čeká pár příkladů pro porovnání funkční harmonie v přirozené dur a moll s modální harmonií.
8.2.2016 Hola, všichni kytaristé a kytaristky, vítám vás u druhého dílu našeho workshopu Kytarové inspirace. V minulém díle jsme si trochu uvolnili a rozhýbali pravačku, a tak mi přišlo škoda v tom ještě dnes nepokračovat.
30.1.2016 Když už jsme se v problematice vedení signálu pozastavili obecně i konkrétněji u mikrofonního kabelu, nelze na tomto místě nezmínit něco, čeho při naší práci neustále a bohatě využíváme a co nám velmi ulehčuje náš mnohdy trpký zvukařský život - a to je symetrické vedení signálu, v zahraniční terminologii je užíván výraz balanced - symetrický a unbalanced - nesymetrický.
23.1.2016 V minulém díle seriálu jsme načali teorii o tom, jak propouštět zvukový signál skrz bránu, která je řízená z MIDI. Jak to v praxi funguje?
Nejdříve musíme v dané zvukové stopě (v našem příkladě base) požadovaný plug-in vložit mezi efekty Insert.
21.1.2016 V tomto díle bych se rád zaměřil na několik velmi významných klávesistů, kteří se velkou měrou podíleli na vývoji techniky hry na rockové klávesy. Tito pánové v podstatě napsali učebnici toho, co hrát, a přenesli hru na klávesové nástroje do popředí.

101-110 (754) 

na začátek posounout vzad předešlé 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 další posounout vpřed na konec

 
 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.