přihlášení uživatele
přihlásit trvale na tomto počítači
vyhledávaní
workshopy
31.08. V minulých dvou dílech jsme se věnovali funkcím Mute a Solo samostatně. Dnes se podíváme na to, jaké specifikum má funkce Solo v souvislosti se stopou Instrument.
20.08. Zdravím. Téma dnešního workshopu mě napadlo, když jsem si připravoval noty na silvestrovské hraní. Nakonec to vyšlo na trio kontrabas, příčná flétna a já (kytara) a pět hodin hraní. :-) I přes to, že jsme spolu nikdy nehráli a někteří z nás se vlastně nikdy neviděli, jsem se na to poměrně těšil.
08.08. Co se týká nastavení gateu, tak jsem se v drtivé většině případů nesetkal s většími problémy, snad jen v pár ojedinělých případech, kdy měl dotyčný „bicman“ opravdu velmi nevyrovnaný úhoz nohou.
04.08. Welcome readers! After a few months of very technical articles, I wanted to shake things up a bit with a more conceptual one. I have always been fascinated by mathematics and patterns in music. On my own, I have been studying a lot of different schools of mathematics lately.
28.07. V minulém dílu jsme se věnovali funkci Mute a ukázali si kompletní logiku této funkce, a co se stane s ostatními kanály, jestliže jeden umlčíme. Dnes se podíváme na opačnou funkci - Solo.
26.07. Zdravím. V minulém díle jsme si trochu procvičili velmi důležitý rytmický prvek, kterým jsou trioly. Nyní si ukážeme a zahrajeme, jak jsem slíbil, trioly zakomponované v sóle.
30.06. Dnešní díl se bude věnovat tématu, které je na první pohled úplně jasné a „není tu nad čím bádat“. Pravda ale je, že když se na toto téma pustíte do diskuze, zjistíte, že na věc existují různé pohledy.
09.06. Zdravím. Dnes si trochu odpočineme od hraní akordů, stupnic, přemýšlení o harmonii apod., a trochu si procvičíme jednu z nejdůležitějších věcí při hře na nástroj, a to rytmus. Z tohoto obsáhlého tématu, jsem pro dnešek vybral hraní, či lépe řečeno procvičovaní, triol.
30.05. V posledních několika dílech jsme se věnovali tomu, jak v DAW automaticky měnit různé parametry zvuku/efektů. Nyní se podíváme na harmonizaci, což je vlastně automatizované přehrávání dalších (doprovodných) hlasů pro melodii.
25.05. Co se týče nejběžnějších poloh mikrofonu ozvučujícího velký buben, tak se dnes můžeme setkat v podstatě se dvěma základními variantami. Jedna je umístění mikrofonu zcela uvnitř bubnu, kdy se rameno stojanu prostrčí otvorem v rezonanční bláně hlouběji dovnitř bubnu...

11-20 (747) 

na začátek posounout vzad předešlé 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 další posounout vpřed na konec

 
 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.