přihlášení uživatele
přihlásit trvale na tomto počítači
vyhledávaní

bicíKýblova bubenická školka - ... break versus fill

13.01. | Autor: Matěj Kubíček | sekce: pro muzikanty - seriály
Vzpomenete si na první break, který jste v životě zahráli? Sestupné šestnáctiny po čtyřech notách na každý buben, stejně jako já? Pravděpodobně tak začala většina z nás. Klasický pattern “tři takty doprovod, jeden takt break” provázel prvními roky bubnování téměř každého. Postupně jsme

Kýblova bubenická školka - ... break versus fill


vymýšleli složitější přechody, přidávali akcenty, někdo možná paradiddly nebo trioly, ale až příliš často zůstávala konstantou délka přechodu - jeden takt (tedy osm osmin nebo šestnáct šestnáctin). Rád bych dnes představil velmi jednoduchou, a přesto účinnou cestu, jak s přechody kreativně pracovat, ale nejdřív bych rád lehce zproblematizoval zažité slovo break. Tento termín se totiž v angličtině pro označení bubenického
Pouze ukázka, celý článek si můžete přečíst v časopise Muzikus 2018/01 nebo v jeho elektronickém vydání.

Psáno pro: časopis Muzikus 2018/01

Online verze stránky: http://www.muzikus.cz/pro-muzikanty-serialy/Kyblova-bubenicka-skolka-break-versus-fill~13~leden~2018/

Komentáře

celkový počet: 0

Buďte první...


 
 
 
&;

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.