Muzikus.cz homepage
přihlášení uživatele
PŘIHLÁŠENÍ UŽIVATELE JE ZRUŠENÉ
vyhledávaní
článek
Hudební psychologie - 21. díl - Hudba jakožto mediální sdělení Jak je jednoduché do hudbyukrýt podtext a „zmanipulovat“ tak fanoušky
Už víme, že existuje konstrukt, kterému říkáme producentský záměr. Může se různou měrou shodovat se záměrem autora, ale také se může zcela lišit. Již v této úrovni vidíme mediální sdělení, které má konkrétní cíl a více úrovní.
celý článek
 
doporučit

Vaše jméno:

 *
Váš e-mail:
 *
E-mail adresáta:
 *
Váš komentář:
antispam:

 *
Povinné údaje jsou označeny *
 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.