Muzikus.cz homepage
přihlášení uživatele
PŘIHLÁŠENÍ UŽIVATELE JE ZRUŠENÉ
vyhledávaní

Komentáře

celkový počet: 15

Lukáš Mintěl  NOVÁ SÍLA?
dzouzef  bez komentare
Lukáš Mintěl  Re: bez komentare
richie  kvalitni hudbu?
Lukáš Mintěl  Re: kvalitni hudbu?
5o  VSETKO SA PACI VSETKYM ?
Lukáš Mintěl  Re: VSETKO SA PACI VSETKYM ?
5o  jednoduchost vs. technika
Lukáš Mintěl  Re: jednoduchost vs. technika
5o  kulisi , herci , reziser
Kei  Něco k testům...
mojek  Re: Něco k testům...
Kei  Re: Něco k testům...
bibi  dobrá věc se prodává sama, špatná se musí nabízet
mojek  Re: dobrá věc se prodává sama, špatná se musí nabí

     
 
 
&;
NOVÁ SÍLA? | Lukáš Mintěl | 7.5.2005 |
Trochu mě zaskočil článek z vašeho posledního čísla nazvaný Nová síla?.
Většina kytaristů byla vybrána správně, ale nějak (vůbec) nechápu zařazení Brada Nelsona. To jste ho tam dali asi jen proto, že je v momentálně jedné z nejoblíbenějších kapel co? To, že ale v této kapele už dávno nejde o hudební umění a už vůbec ne o kytarové je asi jak tak vidím vedlejší.
Jak může být mezi nadějemi kytarové scény člověk, který za písničku zahraje možná tak 3 akordy (o jejich basákovi už raději vůbec nemluvím..to by snad zahrál i člověk, co nikdy dříve baskytaru nedržel v ruce) a navíc si s jeho kytarovým zvukem ještě hraje "mistr" (hahaha) Shinoda nebo jak se jmenuje ten machr u pultíku s 9 tlačítky a plno poťáky..a tlačítkem playback. .. jak?
A i jeho názory jsou úplně absurdní..okomentuju jeho výroky pěkně postupně:
Dnes se hranice mezi jednotlivými žánry stírají, takže existují kapely, jejichž desku si koupí jak hip-hopáci, tak i nu-metalisti
No jak se to vezme..někde se možná trochu hranice stírají, ale to je spíše mezi podskupinami žánrů a ne přímo mezi žánry. Sice často slyším hlášky typu "inspiruje se to jazzem", ale v tom tímto komentářem označovaném ducování opravdu nějak jazzové prvky neslyším.
No opomenu to, že LP už podle (nejen) mého názoru dávno (pokud někdy) nepatří do nu-metalu (kapely jako KoRn), ale někam úplně jinam..do braku, který snad ani nemá jméno..možná by se dal nazvat "Remixer". Jde o to, že valná většina posluchačů hudby, které se dá říkat metal si nekoupí desku kde je nějak výrazněji obsaženo rapování, protože to prostě odporuje jejich názoru na kvalitní hudbu. Ti jeho nu-metalisti a hip-hopáci jsou ve skutečnosti malé děcka (z 99%), které žerou všechno co je "in" a to hip-hop a cokoliv co se dělá tvrdým, ale vypadá to měkce je (abe měly mladé, vlhké fanynky koho milovat a lepit si na zeď).


Myslím si, že je to tak dobře, že se tím naplňuje původní odkaz hudby, oslovit a strhnout co největší počet fanoušků.
Doteď jsem žil v přesvědčení, že odkazem hudby není její slučování do jedné fekální směsice, ale její různorodost. Lidé mají různý vkus a například to, co se líbí lidem na jihu Afriky se nemusí líbit lidem v severní Evropě a naopak.
Co se týče toho strhnutí co největšího počtu fanoušků, tak to snad nemá ani cenu komentovat, protože to je snad nejkomerčnější hláška, co se dá vyslovit :)). LP jde prostě o prachy a hodně fanoušků=hodně peněz..je to jasné :)


Nakonec mě dorazil poslední řádek u Zájmů.
..straně druhé a je fanouškem Britney Spears!"
Správně! Každý správný kytarista přece musí poslouchat Shitney! :DD Má přece ve své hudbě takovou skvělou kytarovou hru :DD..je přece tak inovativní a originální :DD
hahah


No abych to shrnul..náš "metalový profesor" Brad rozhodně nepatří mezi dnešní kytarové naděje a jakmile LP zestárnou a nebo se předčasně odeberou na odpočinek, protože jejich "zpěváci" (jeden umí jen rapovat a druhý dokáže zpívat spravně jen první tři songy, další už jen odskřehotá..ale je přece tak sladký..) skočí na sólovou kariéru, tak už po něm neštěkne ani pes. Ale mu to bude jedno, protože už teď si společně se zbytkem kapely nahrabal peněz dost nebo né?

Omlouvám se za delší text, který stejně asi nikdo ani nebude číst..ale stejně tu nikdo nepíše tak co..
bez komentare | dzouzef | 8.5.2005 |
ty sracky co si sem napsal jsou na takove urovni ze na ne nebude nikdo inteligenti reagovat...
Re: bez komentare | Lukáš Mintěl | 9.5.2005 |
Opravdu? Rozhodně na vyšší úrovni než ta tvá reakce..
Projevil jsem svůj názor na umístění (podle mě) neperspektivního kytaristy mezi "Novou Sílu" a to je vše..ty jsi možná zatvrzelý fanoušek Linkin Park a jejich "metalového profesora" Brada, tak se tě to mohlo dotknout, ale to není můj problém..máš poslouchat něco kvalitního.
Jakou konkrétně úroveň očekáváš? Mám psát bez háčků a čárek, neoddělovat od sebe věty čárkami?
Co se týče toho reagování/nereagování, tak pravděpodobně nikdo nezareaguje proto, že sem nikdo běžně ani nepíše.

btw: tenhle názor není jenom můj, ale sdílí ho společně se mnou MNOHO fanoušků (kvalitní) rockové a metalové hudby
kvalitni hudbu? | richie | 12.5.2005 |
formulace "..máš poslouchat něco kvalitního" mě opravdu dostala. Takový chytráky mám rád. Ne že by na tvém názoru nic nebylo, ale když to vyjádříš takhle.. černobíle..
Re: kvalitni hudbu? | Lukáš Mintěl | 13.5.2005 |
Linkin Park už nepovažuju vůbec za kvalitní hudbu (i když jsem je v dobách Hybrid Theory poslouchal skoro denně) a proto jsem napsal onu větu..možná jsem některé věci trochu přehnal, ale stojím si za svým
Klidně bych napsal sloh na téma "Proč už LP nepatří mezi kvalitní kapely", ale bylo by to asi zbytečné..Snad už brzy odejdou..přestanou být "in" nebo něco takového, ztratí většinu svých fanoušků (fanynek) a pak třeba ze zoufalství přestanou míchat do rockové hudby něco, co s ní nijak nesouvisí a skončí s nekonečnou šňůrou remixů..remixů remixovaných písniček..remixů dřívějších remixů remixovaných písniček atd. (kdyby začali zase vydávat alba jako HT + trochu ubrat elektroniky, tak by v mých očích stoupli, ale takhle se válejí někde na dně vedle Britney Spears a Lunetiků)
VSETKO SA PACI VSETKYM ? | 5o | 19.5.2005 |
Lukas ,necital som cely tvoj prispevok ale jedno som si vsimol ,aj uz v tom clanku ze:
" Myslím si, že je to tak dobře, že se tím naplňuje původní odkaz hudby, oslovit a strhnout co největší počet fanoušků."
ten clovek sa u mna pekne zhodil, ak nerobi hudbu pre radsot ,tak nech ju ani nerobi. Ako muzikant je na urovni Heleny Vondrackovej a Karla Gotta. tym nechcem nikoho urazat, oni robia hudbu aby sa to pacilo vacsine,davu.
a duch dusa vyznam zmysel? len aby sa to pacilo? to je u mna malo, asi ako pekne navonana reklama. pekne farebne vonave a o NICOM. to radsej nic a kopat zemiaky na poliach. ako bolo pisane v muzikuse pred tym MUZIKANT MUSI BYT V PRVOM RADE OSOBNOST a nie loutka na snurkach
Re: VSETKO SA PACI VSETKYM ? | Lukáš Mintěl | 19.5.2005 |
No ano, ale nejde ani tak o jeho prohlášení jako spíš o jeho kytarové umění-neumění..viděl jsi někdy alespoň tablatury k nějakému jejich songu? Já si nedávno prohlédnul 3 a málem jsem zemřel záchvaty smíchu..někdo by si mohl říct, že kapela, která je v dnešní době tak oblíbená, by měla mít kytarovou hru (pokud ji má) složitější než brnkání ve školce, ale oni ji nemají! Pokud opomenu to, že někde mají kytaru jen tak 70% songu, tak třeba polovina z toho je zahrána na 1 (!!!!!!!) struně! a zbytek na dvou až třech, ale s tím, že jsou vždycky všechny mačkány na stejném pražci, takže obtížnost = 0!
Jo, byla tam i jedna vyjímka..při jednom "super našlapaném riffu" hrál přes 3 struny a strunu "h" mačkal na jiném pražci než struny "e" a "g"!
Tenhle člověk pro mě není ani zdaleka kytarová naděje! Spíše kytarová beznaděj!

Jo a o jejich baskytaristovi raději ani nemluvím..baskytaru jsem sice v ruce držel jenom jednou, ale můžu s čístým svědomím říct, že bych jeho hru bez sebemenšího problému zahrál..všem DOPORUČUJU sehnat si nějaké jejich tablatury..pro zasmání
jednoduchost vs. technika | 5o | 20.5.2005 |
ta jednoduchost jeho techniky ide vlastne ruka v ruke s tym jeho vyrokom. vacsina posluchacov potrebuje nieco jednoduche. Tvoja reakcia je viac nez spravna. OK proti jednoduchosti techniky nemam nic a myslim ze je lepsie hrat jednoducho a pekne ako zlozito a rychlo ako verklik na plne otacky Yngwie Malmsteen a je to len "za gbelik bezduchych tonov". ale mohlo to byt v clanku spomenute. hmmm ale zase clanok nebol o technike ale o ...hmm... kitarovy velikani... hmmm... co na to autor. nevyjadri sa?
Re: jednoduchost vs. technika | Lukáš Mintěl | 21.5.2005 |
Taky by mě zajímal názor autora :)
Jo a jedna věc v mém textu mohla být špatně pochopena:
"..jen tak 70% songu, tak třeba polovina z toho je zahrána na 1 (!!!!!!!) struně! a zbytek na dvou až třech, ale.."
Nemyslel jsem tím, že polovina songů od LP jsou hrány na jednu strunu, ale že mají i takové (hodně), kde je zhruba polovina písničky hrána na jednu strunu (střídáním třeba 2 pražců :D)
Jednoduchost někdy může být pěkně poslouchatelná pokud je kytarista dobrý, ale tohle není ten případ..kdyby najednou stichly všechny ty samplery co mají při koncertu puštěné a tomu Hahnovi nebo jak se jmenuje by přestal fungovat jeho pultík, tak bys slyšel jenom trapné nic neříkající brnkání kytaristy a ještě trapnější občasné brnknutí baskytaristy :)..prostě tihleti maníci pro mě v kytarovém světě znamenají asi tolik jako psí výkal do kterého jsem teď ráno šlápl když jsem venku venčil psa.
kulisi , herci , reziser | 5o | 19.5.2005 |
a co s tyka britney spears ,ta ma za sebou takych muzikantou ze by sme sa cudovali. /ako casto sa objavy reziser vo filme? tucny skaredy upachteny ALE MOZOG
tym nechcem britney fandit! :-) je to bezduchy vyplach mozgov, umele hodnoty , reklama na luxus a velke kozi. FUJ
Něco k testům... | Kei | 21.5.2005 |
Dobrý den. Časopis Muzikus kupuju už nějaký ten rok. V poslední době jsem však značně nespokojen s jeho obsahem, resp. s některýma testama. Je pravda, že pro Vás je vyšší prioritou spokojenost sponzorů resp. zadavatelů reklam, avšak k čemu Vám budou sponzoři, když ty kydy nikdo nebude číst! Konkrétně jde o stále více do očí bijící chválení takovejch s prominutím sraček, jako je jsou třeba produkty firmy Behringer či Stagg! Můžete tvrdit, že pro začátečníky je to dobrý, ale nejen začátečníci čtou Váš časopis a hlavně, OBJEKTIVITA chybí.
Vrcholem je tvrzení autora testu Behringerových basových aparátů, že to kombo s Jensenem hraje líp než aparát za 90 tis.!:-) Vtip měsíce! Jestli ten aparát za 90 tis. nechcete, tak já si ho klidně vezmu, ač na basu nehraju, a rád Vám přenechám všechny výrobky firmy Behringer, co jsem ve své naivitě koupil a teď se válej na hromadě ve sklepě a nikdo to nechce. Jakákoli hudební sestava je tak silná, jak silná je její nejslabší část. Po odklizení Behringera s Jensenama apod. a nahrazení renomovanýma značkama nám to konečně zase hraje tak, jak si přejeme. Toto doporučuji udělat všem! V hudbě nelze koukat na peníze, ale na kvalitu! A jestli jste tak bohatí, že si můžete kupovat levné věci, prosim, ale nepište tyhle bludy do skoro jediného odborně-hudebně zaměřeného časopisu v ČR.
Jinak mě osobně navíc ještě chybí cokoli od kláves, značky jako Korg apod., z kytar testy PRS, ale nejen ty top modely, ale i nějaký základní, nebo Marshall, ač ho nemusím, jsem taky drahnou dobu neviděl...

S pozdravem Keilew.
Re: Něco k testům... | mojek | 21.5.2005 |
Jsem rád, že píšeš o úrovni testů v Muzikusu. Muzikus si kupuju každý měsíc a narážím neustále na jeden problém. Nemůžu se často ubránit pocitu, že autor onen vytištěný test někde opsal. Jak jinak si vysvětlit různá nesmyslná tvrzení(např. v tomto kombu nechybí lampa GZ34, převraceč fáze) nebo neobratné výrazy (např. "nezbytnou" součástí komba je ext. výstup). Aby mi bylo rozuměno, nejsem člověk, kterému záleží na nějaké čárce za větou nebo tečce nad "i". V životě už jsem nějaký ten text z angličtiny přeložil a špatné obraty jsou pro mne indikátorem, že jde o překlad, nikoli o původní text. Do elektroniky taky trošku vidím a když se setkám v časopise s nějakým nesmyslným tvrzením, nemohu si toho nevšimnout. Obraty vem čert, ale články by mohli být původní.
Mně osobně chybí testy, jak poznamenal kolega, kvalitnějších zařízení. Já si ovšem myslím, že když člověk chce a pátrá, nemusí být nutně kvalitní věc drahá(doporučuju hledat na inetu zejména evropské firmy a budete se divit, jak levněji nakoupíte...oproti ČR lze ušetřit několik tisíc).
Abych byl konkrétní, rád bych viděl testy na zkreslovátka EHX(díky za dosavadní testy EHX krabic, chválím!!), komba VOX(řada VR), kabely Planet Waves, Fender.
Přivítal bych víc testů "secondhand instrumentů" jako byl Orange AD80(velice potěšilo).
Jinak Muzikus je fajn časopis a vždycky se těším na další číslo.

Mějte se krásně a ať vám to všem hraje!
Re: Něco k testům... | Kei | 22.5.2005 |
Když nad tím tak přemýšlím, nejspíš máš pravdu. Dříve jsem si toho nevšiml, ale jelikož na to upozorňuješ, zapátral jsem a hle... Jinak já mám pocit, že některé testy jsou psány na zakázku. Vyloženě se mi zdá, že třeba daný test musí projít ředitelstvím té dané testované společnosti a až to ho odsouhlasí, tak ho odtisknou a samo, že za to dostanou peníze ve smyslu, že ta firma by si prostě jinak nedala do časopisu reklamu.
Jinak s VOXem souhlasím "všema deseti":-) A máš pravdu, že drahá nerovná se nutně kvalitní a obráceně. Já bych uvítal i více testů ručně dělaných kusovek, protože je třeba smutné, že některé české firmy se věhlasné v USA, ale u nás o nich nikdo nic neví.
dobrá věc se prodává sama, špatná se musí nabízet | bibi | 27.5.2005 |
to je swahilské přísloví. to k těm testům
a na blbou hudbu je neljepší řešení udělat si dobrou vlastní ! vždyť na co máme nástroje hoši!
Re: dobrá věc se prodává sama, špatná se musí nabí | mojek | 29.5.2005 |
Bibi,
na každém šprochu je pravdy trochu. Jistě, o kvalitním náčiní se rychle roznese jeho dobrá pověst, ale zároveň je tady Muzikus(časopis pro muzikanty), který by nás měl objektivně informovat nejen o produktech, které přichází na trh. Ono je to s tou objektivitou v muzikantských vodách jako s holkama a vdolkama. Tomu se líbí/vadí to a druhému ono a z toho je patrné, že testy v tomto časopise budou mít své odpůrce i příznivce. Hlavní však zůstává, že tady Muzikus je. Časopis o hudebních nástrojích, které máme rádi.
Co se týká elektrických kytar, aparatur a efektů, přiznávám se, naprosto jsem tomu propadl, uchvátilo mne to a jsem tím zcela pohlcen. Jsem schopen prosedět u počítače hodiny nad diskuzními fóry a číst diskuze ala "hraje líp strat barvy červené nebo modré?"(to jsem trochu přehnal, ale tohle téma jsem skutečně na vlastní oči viděl na fenderforum.com, které vřele doporučuji).
No, a s "na blbou hudbu je neljepší řešení udělat si dobrou vlastní ! vždyť na co máme nástroje hoši!" naprosto souhlasím. Dneska už rozděluju sobě hudbu na "tu kterou poslouchám" a na "tu kterou neposlouchám". Není špatná a dobrá hudba, a jestli někdo poslouchá LP, ať poslouchá, jenom bych byl rád, kdyby u toho neskončil a objevoval i něco dalšího. Zatvrzelost a falešná celoživotní filozofie typu "XYZ jsou nejlepší kapela na světě a ZYX jsou sračky" jsou způsobeny omezeností někoho, kdo si nevidí na špičku nosu, a takovým lidem může opakovaně naslouchat jen hlupák.

Hezký den!

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.