celkový počet: 3

Martin  Autor neví, o čem píše.
michal  to je sila recenze
euka  ja nestiham

&;
Autor neví, o čem píše. | Martin | 16.12.2003 |
Nevím, kdo je Radek Diestler, ale nejspíš to bude nějaký chudák, který nemá absolutně páru, o čem píše. Nejspíš je zaslepen určitými předsudky, ostatně jako většina lidí, kteří o Bee Gees mluví, ale jediný, co znají, je většinou pár písniček z Horečky sobotní noci. Ty písničky jsou skvělý, a ne, že ne!! Jestli nemá někdo rád ten film, nebo disco, je to jeho problém. Bee Gees ty písně složili pro své nové album. Řikali by všichni, že jsou hrozný, kdyby ten film vůbec neexistoval? O autorově tuposti a nevědomosti svědčí i to, že absolutně přehlíží fakt, že Bee Gees jsou v hudebním světě absolutně uznáváni a přirovnáváni k Beatles. Brian Wilson o nich dokonce řekl, že jsou lepší než Beatles i než Beach Boys. (Doporučuji Radku Diestlerovi, ať si zjistí, kdo je Brian Wilson...) Přijde mi jako neskutečná drzost, když si nějaký bezvýznamný pisálek dovolí o hudební legendě něco takového vůbec napsat.
to je sila recenze | michal | 1.3.2005 |
naprosto souhlasim je videt jaky blbeckove sou u nas kritiky. Mam rad velm isiroky zaber muziky a bee gees so upro me spicka. Stupido co umi jen psat recenze a kritizovat je u nas hafo.
ja nestiham | euka | 20.11.2005 |
z urovne techto stranek. souhlasim s rozhorcenymi autory predchozich komentaru, snad jen dodam, ze autor clanku neni zpusobyly urazit !zadnou! hudebni skupinu (ani tu sebohorsi), natoz skupinu takoveho formatu jako Bee Gees, protoze ze to zrejme zamindrakovany ubozak. zakladem by melo byt, ze kdyz uz jsem nucen psat o necem, o cem nic nevim, tak si o tom aspon najdu zakladni informace!! a urazky do recenze nepatri. tohle je snad server nejakych 15tiletych vyhulencu ci co