Dominuje-li na americkém poli čistě elektrických kytar už léta pomyslné dvojvládí značek Gibson-Fender, dá se, myslím, a se vší úctou k ostatním jménům, něco podobného poznamenat i o firmách Martin a Taylor.
celý článek
Taylor | Tom | 12.1.2014 |
Taylor = šroubovaný krk. Levná metoda, ideální pro masovou výrobu.
Totéž Collings, Bourgeois, Goodall.. a další. Dokonce i Froggy B.
Nepříjemný, břinkavý zvuk s akcentovanými vaššími středy. Tvrdý prezentní zvuk.
Jedinní výrobci kteří dělají kytary tradičně, jsou Gibson, Santa Cruz a Martin /od 18 výše/ - tj. lepený dovetail. Zvuk, jak má být.
Totéž Collings, Bourgeois, Goodall.. a další. Dokonce i Froggy B.
Nepříjemný, břinkavý zvuk s akcentovanými vaššími středy. Tvrdý prezentní zvuk.
Jedinní výrobci kteří dělají kytary tradičně, jsou Gibson, Santa Cruz a Martin /od 18 výše/ - tj. lepený dovetail. Zvuk, jak má být.
Re: Taylor | Jára | 5.3.2014 |
Naprostý souhlas. Proseděl jsem v "kytarách" na Děkance pár hodin a ani jeden Taylor mě nedostal do kolen. A marketing to valí jako "moderní pojetí zvuku". Přeceňované, předražené (zejména v tuzemsku). Nakonec je doma D28 ... a to jsem si nejdřív říkal, že nebudu takový tradicionalista.
Re: Re: Taylor | vlada dvorak | 21.6.2014 |
...tak já si s dovolením dovolím nesouhlas...a to jsem testovanou kytaru porovnával se svou Martin MC-DSM, č.10 z limitované serie celkem 100ks v katalogové ceně 8t dolarů...a třeba v barvě středových průrazných frekvencí v sólech se mi Taylor 710CE líbil dokonce trochu víc...nevím jaké máte zkušenosti při tak razantních názorech...ale mám pocit, že takový David Gilmour, který pro své oceňované unplucked vystoupení použil model Taylor 712CE (Grand concert na rozdíl od testovaného dreadnoughtu) by se svámi miiý Tome a milý Járo asi neshodl... zřejmě je chycen marketingem...