Muzikus.cz homepage
přihlášení uživatele
PŘIHLÁŠENÍ UŽIVATELE JE ZRUŠENÉ
vyhledávaní
článek
Ať se bráním, jak se bráním, frázi „změna je život“ se mi nějak nedaří vyhnat z mysli. Muzikus dostal nový kabát a nás teď čeká v redakci období čekání, jak novou grafiku přijmete. Sice změna je život, ale hlavně si přejeme, aby se vám nově upravený Muzikus líbil a dobře četl.
celý článek

Vladimír Švanda

 

Komentáře

celkový počet: 13

Yogi  Voní dobře :)
Petr  Reklamní katalog?
Lukas  nazor
Ondřej  Upřímně nelíbí
Jiří Křivka  Hrůza!
hujer  Re: Hrůza!
Lukas  2
Lukas  3
Mark  0
Viki  Prijemna zmena
hummer  Muzikus 09/2010
karel  Předplatné v PDF
karel  Nová grafika...

     
 
 
&;
Voní dobře :) | Yogi | 26.8.2010 |
Ale jo vypadá to OK, titulka se mi líbí, layout článku taky... možná ty novinky jsou teď trochu ... jiný? Ale zvyknu si myslim.
Reklamní katalog? | Petr | 28.8.2010 |
Jsem čtenářem Muzikusu už od počátku a vlastním všechny čísla od prvního čísla prvního ročníku až dodnes. Přesto, že jsem skoro všechny jiné časopisy dávno přestal kupovat, protože mně je postupně nahrazoval internet, tak Muzikus si stále kupuji v papírové podobě a rád ho čtu.
Nové číslo s novou úpravou jsem zatím pouze zběžně prolistoval a přečetl pouze pár článků. Nová grafická podoba se mně sice nějak zvlášť nelíbí, stará mně připadala přehlednější, v nové je možná až trochu moc křiklavých barev, ale je to pravděpodobně pouze věc zvyku, takže uvidíme.
Co mě však v novém čísle přímo praštilo do očí, je neskutečně moc reklamy, která snad už převyšuje redakční články. Chápu, že vás to živí, ale už je toho opravdu trochu moc. Takhle se z Muzikusu stává reklamní katalog.
Navíc - jeden z článků, které jsem zatím přečetl - přehled dvoustopých rekordérů - se moc nepovedl. Nesmyslně dlouhý obligátní historický úvod zabírá možná víc textu než samotné popisy přístrojů a přímo z něj vyzařuje snaha o natažení hlavního článku měsíce. Autor u spousty přístrojů chválí dobrý poměr cena/výkon, ale ceny testovaných přístrojů neuvádí. Proč? Odkazováním na minulá čísla Muzikusu a webové prezentace výrobců/prodejců pak autor sám skoro popírá smysl článku. To si můžu rovnou otevřít deset oken webového prohlížeče s jednotlivými přístroji a přepínat mezi nimi.
Ale abych jenom nekritizoval - souhlasím se zmenšením prostoru pro recenze CD. Dokonce bych uvítal, aby v Muzikusu nevycházely vůbec, myslím, že je dost jiných časopisů, které se tomu věnují.
A také souhlasím s prvním příspěvkem - Muzikus opravdu krásně voní :)
nazor | Lukas | 31.8.2010 |
Tak já nový Muzikus ještě nemám zítra pro něj jdu (u nás není musím do "velkoměsta") ale co mě zarazilo u mého předpisatele, to jsou ty recenze já už taky nekupuji žádný jiný papírový časopis maximálně jen velmi výjmečně pokud mě nějak specialně zaujme, a právě proto mi bude velmi vadit že jste zmenšily prostor pro recenze protože je nikde jinde neuvidím pokud bych o tom mohl rozhodovat já sám tak jej právě naopak rozšířím, ano můžu si je najít na netu ale to není ono, proto bych vás velmi prosil o zvážení tohoto kroku nebo alespoň pokud by jste mohly přidat ke stávajícím recenzím seznam VŠECH alb které ten či onen měsíc v ČR (a ideálně nejen v ČR) vychází.
Upřímně nelíbí | Ondřej | 1.9.2010 |
grafická podoba je zastaralá, nejednotná až rozbitá, vizuální linka žádná. Zbytečné "webové" efekty (odlesky, vržené stíny, tlačítka - viz TESTY), ošklivá typografie - ten obrovitý nápis Muzikus zakusující se do hlavy Radima Hladíka mi vyloženě vadí.
Hrůza! | Jiří Křivka | 5.9.2010 |
Naprostá katastrofa, někdo se asi už úplně zbláznil. Copak se dávají fotografie žijících interpretů na černé pozadí? Okamžitě změnit grafickou úpravu, tohle je prostě šlápnutí vedle! Marně vzpomínám se slzou v oku na doby, kdy v redakci seděl Paul Schenzer...
Re: Hrůza! | hujer | 6.9.2010 |
... a všechny články byly o Kiss nebo o dyp parpl. krásná to doba. a ten krásný argument s tim černým pozadím prozrazuje, že pan Křivka bude asi expert přes grafiku :)
2 | Lukas | 6.9.2010 |
Příliš mnoho barev, každý článek (odstavec) nemusí mít jinou barvu méně je někdy více a ta duha u článku o Hladíkovy to není dobrej nápad že zasahuje do textu, je to jen tam takže nic strašnýho ale aby se z toho nestalo pravidlo jako v jiných časopisech.
3 | Lukas | 7.9.2010 |
A do třetice, úplně bych zapoměl proč je jíný hřbet to je úplně špatně ten by měl být stejný po celou dobu vydávání časopisu a je jedno jestly je to pár let nebo mnoho desetiletí, takže celkově špatný před tím to bylo lepší.
0 | Mark | 10.9.2010 |
Som sklamaný! Staršia verzia bola o moc lepšia.
Prijemna zmena | Viki | 12.9.2010 |
Pro me osobne je to velice prijemna zmena, rozhodne nesouhlasim s vetsinou vyse zmineneho, ale to je dle meho skromneho nazoru ciste subjektivni zalezitost kazdeho ctenare. Kupuju jiz radu let spoustu evropskych i americkych hudebnich periodik a faktem zustava, ze ackoli muzikus graficky stangnoval radu let, nyni dostal "svetacky" punc. Snad jenom zminka o nadmire inzerce povazuji za relevantni. Ale ovsem take chapu, ze prave inzerce a odvaha je to, co vas v dnesni zmatene dobe drzi nad vodou. Za me osobne myslim, ze je to krok spravnym smerem a drzim palce grafikum i cele redakci.

PS.: negativni kritiku, ktera se zde v diskuzi objevila bych bral spise na lehkou vahu, bohuzel pro vsechny jsme narod vsevedu a hnidopichu, kteri namisto toho, aby konstruktivne podporili, ve vsem hledaji chyby.

S pozdravem
Vit Ruppert
Muzikus 09/2010 | hummer | 12.9.2010 |
snad to též jaksi přežijem
Předplatné v PDF | karel | 21.9.2010 |
Dobrý den.
Nebude s novou grafikou možno objednávat Váš časopis ve formátu pdf?

Nějak podobně, jako to má Report nebo Respekt.

Myslím, že je to perfektní řešení jak pro Vás (náklady na tisk, distribuci atd.), tak hlavně pro nás - Vaše čtenáře.
Už ty časopisy fakt nemám doma kam cpát.
Díky za info.
Nová grafika... | karel | 21.9.2010 |
Pardon - málem bych zapomněl.
Nová grafika je SUPER.
Mně osobně sice více vyhovuje styl, který používá Classic Rock, ale ten je určený pro jinou "klientelu".
Takže ano, líbí.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.